Ska jag lägga ner bloggen? Hm , sitter och funderar..

På vad jag skan göra för att få den här bloggen lite roligare och intresantare för er att läsa ..
Känner mig rätt lam , jag personligen skulle inte följa min blogg som den är nu ..
Så jag funderar på vad jag ska göra för att liva upp här..

Så lite tips från er läsare skulle vara bra =) Det är ju trots allt ni som läser bloggen , inte jag .. =)
Känner jag fortfarande att den är lam lägger jag väl ner den eller ngt , Så in med tiipsen nu på hur jag ska fåden att leva igen =)


PUSS


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Emmi

rekomenderar absolut inte att lägga ned den. bloggen är inte bara ett grymt sätt för dig själv att göra minnes anteckningar och även få låta andra få ta del av de som du tycker är viktigt i ditt liv.. och som du tycker vore härligt att dela med sig. inte alltid man har något super kul att skiva om eller så, men de kommer i vågor som du sa. själv ser jag bloggen som en otrolig möjlighet för bearbetning av sådant som jag måste få ur mig men ändå inte vill prata om med ljud.



vet inte om du behöver komma på något så mycket nytt för att få läsare, de som är intresserade läser redan troligtvis...eller hade du tänkt satsa på blondinbella2 utan någon som helst mening?misstänker inte att det är så i detta fall. du kommer hitta saker att skriva om som roar dig och kommer där med roa dina läsare. är ju trots allt din blog..inte deras..de är dina läsare och du är skribenten. mer detaljerat än så kan jag nog inte uttrycka mig. Så, AMEN för mig! =) * don't give up something so fun *

2009-07-12 @ 23:06:21
URL: http://freepee.blogg.se/
Postat av: sexbloggen

Hm.. ja tycker du borde skriva om hur du känner inför att få en bebis, och hur du kommer ta mamma rollen. lixom om du kommer va stäng, för tex. att han verkligen tackar för sig efter maten, och är artig oså. så att inen kan klaga på att du har uppfostrat han dåligt eftersom du ungmamma? lr aa :) lite funderingar så skulle va kul o läsa!

2009-07-12 @ 23:11:19
URL: http://tastelike.blogg.se/
Postat av: Madde

Du får absolut inte lägga ner bloggen. Jag gillar den enormt mycket och är inne på den flera ggr per dag.



Kan förstå hur du känner just nu. Säkert är längtan stor tills Theodor ska komma.



Berätta hur du känner inför förlossningen. Någon rädsla där eller är du helt lung?

Hur du tror det kommer bli när han kommer hur kommer livet att förändras för just dig tror du?



Det finns massor att skriva om det lovar jag. Fast kan tänka mig att det tar stopp ett tag men snart e du igång igen och det flyter på som det ska.



Sedan vill man ju veta mera när han har kommit. om hur era dagar är och så =)



Lycka till //Madde

2009-07-12 @ 23:21:40
Postat av: Maria

Lägg inte ner bloggen! Den är jätte bra, och om du inte har så mkt energi just nu att uppdatera så gör det ingeting, det går upp och ner. Jag ser verkligen fram emot att läsa din blogg även när du har fött din teodor. Lycka lycka till och lova att inte sluta blogga, jag läser din blogg varje dag :)

2009-07-13 @ 12:20:54
URL: http://itoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej lägg inte ner bloggen , jag älskar att läsa den och se hur det går för dig och din bebis:)/E.S

2009-07-13 @ 13:47:21

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0