På gång i morgon ..

Jag ska vakna rätt tidigt , duscha och fixa mig lite för att sen gå till bussen och hoppa på den , samma buss som Danielle och Noelle kommer med. Vi hoppar av i enköping , jag ska förmodligen in på banken en sväng för att fixa lite saker, sedan bär det av upp mot MVC för kontroll, Danielle och Noelle hänger såklart med och lyssnar på min lilla prins hjärta , underbart.. Kommer ta blodprov och väga mig denna gång oxå , sen kanske en gyn undersöknig nu då eftersom mina värkar varit som de varit.

Sen har jag en köpare på vagnen i morgon också , hon skulle komma ngn gång efter 13.00 ..
Hon gör ett bra köp iaf =)

Skriver mer om mvc besöket och vagnköparen i morgon.
PUSS


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Anonym

tack så mycket ! =)



oh grattis till din lilla som snart kommer ! =)

2009-07-08 @ 18:49:47
URL: http://tuscha.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0