NY BARNVAGN =)

Hittade denna super sköna vagn , den är helt underbar att köra så jag kunde inte låta bli att köpa den ..
Framför allt när den såldes som månadens vara på babyproffsen för endast 2500kr ..

Hade redan en vagn som det inte var ngra som helst fel på som jag köpte ny för ett tag sen , men den säljer jag nu för jag vart verkligen så kär i denna vagn i märket baby travel "milano". På bilden ser ni den som sitt vagn .. Jag fäller den och har den som liggvagn , fungerar aldeles utmärkt =) ..

Lägger in bild på MIN vagn sen =)
 

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Alexandra

Köp en billig mjuklift (om du inte har en redan). Det finns nästan överallt och få tag på :) Den kan du även ha i sängen om bebisen ska sova med dig första två veckorna. Kram

2009-07-05 @ 22:28:52
URL: http://nitonochgravid.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0