Ni får ursäkta mig ..

Om jag uppdaterar dåligt nu , men jag är SÅ trött hela tiden viket gör att man inte orkar göra någonting alls och då har jag ju inget intressant att skriva om. Känns som att de mesta jag skriver om nu är massa klagade, men det får ni ta.. Någon stans måste jag få ur mig allt klagande , kan ju inte belasta stackars mamma med allt heller =) Hehe ..

I dag tog jag det lugnt hela dagen , satt med mamma i trädgården och drack saft i massor ..
Runt 3 när mamma drog till jobbet ringde jag Ronja och frågade om hon hade lust att komma förbi och spela lite spel och snacka skit .. Det ville hon =) .. Så hon och hennes Kompis Hanna kom till mig . Vi drog till pizzan och käkade ( jag åt en hamburgare med pommes ) MUMS ! .. Sen Gick vi hem till mig igen , satt ute en stund och pratade tills Hanna skulle åka hem , sen spelade vi lite spel , kollade tv .. Sen åkte hom hem ! Vart inte så många timmar , men det var väldigt trevligt ändå måste jag säga =) ..

I morgon kommer mina småsyskon hit , efter att ha varit på öland en vecka .. Gissa om jag har saknat dem !!
Så veckans planer blir att vara hemma och mysa med mina älskade småsyskon =) ..




Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0