MVC i dag ! 1 dag kvar till lillprinsen <3

Var på MVC i dag , och det var verkligen ett lyckat besök som kändes jättebra =) .
Hade en ny barnmorska i dag då min ordinarie var på semeter , Hon var jätte go den här tjejen ..

Vi började med att prata om hur jag mår och hur allt går .. Så jag berättade såklart att selmmis hade gått och att igår kväll/ natt var jätte jobbig.. ( Hade jättemycket oregelbundna värkar , men som gjorde skitont . Sedan började jag må jätte illa och kallsvettades. Kunde inte få någon ro i kroppen för att sova, så jag och lillasystern knallade upp för att spela kort , vilket jag inte heller kunde få ro till. Hade så ont och mådde SÅ illa .. Var tvungen att ta en dusch en stund , sen efter några timmar släppte allt ) .. Sedan kände hon på lillprinsen som enligt henne hade sjunkit reält och fixerat sig nu =) , Sen mätte hon och lyssnade på hjärtat . Allt såg och lät jättefint =)

Enligt min BM kommer han i dagarna här , hon trodde verkligen inte att jag skulle behöva gå så långt över tiden , och det kändes jätteskönt att få höra utav henne =) !!


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Hanna Ellen M:s storasyster

Va skönt att veta att nu är det nära. Trodde faktiskt att du var på förlossningen. Hihi

Kramis

2009-07-24 @ 19:59:12
URL: http://lantligtinrett.blogspot.com
Postat av: Malin

D ä lugnt vettu =) Men nu är det nära....spännande!! Kram Kram

2009-07-24 @ 21:58:47
Postat av: Ida

Men en liten dum fråga kanske men hur vet du att d är en pojke? Har du kollat?? Nyfiken bara.

2009-07-24 @ 23:10:55
Postat av: Teresa

Härligt hjärtat! :D Jag tänkte precis skicka ett sms till dig och fråga hur du mådde och sådär, men känner att jag själv inte mår sådär jätte bra just nu så nu skall jag lägga mig i min renbäddade säng och njuta av den lilla sömn min prins skänker mig. Jag tänker på dig vännen och hoppas allt går bra, du MÅSTE höra av dig när han är på g, eller när du är inne på sjukhuset, håller alla tummar jag äger och har för dig och lill killen! <3

2009-07-24 @ 23:48:49
URL: http://teresamattsson.blogg.se/
Postat av: EmmaLindberg

GRATTIS GLÖMDE JAG ATT SÄGA PÅ SJUKHUSET SYSTER MIN, LÄNGTAR TILLS DU OCH THEODOR KOMMER HEM!

ÄLSKAR ER TVÅ SÅÅÅÅÅÅ!!!!

2009-07-25 @ 18:55:01
URL: http://emmagoddess.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej igen!! Eftersom jag har fastnat i "blogg träsket" så läser jag även Teresa´s blogg. Och vad kunde jag läsa ikväll....att din lille prins har anlänt =) Är så glad för sin skull, så du har längtat!! Se nu till att njuta och mysa med varandra! Stort grattis till sonen! KramKram

2009-07-25 @ 21:17:09

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0