Min data fungerar inte :'(

Jag har inte kunnat blogga , för min dator har lagt av!? ..
Får inte igång den alls , så ska försöka luska ut vad som är fel och fixa det såfort som möjligt så jag kan komma tillbaks i bloggandet !!

I dag lånar jag min låtsaspappas data , men vet inte hur muycket jag kommer kunna göra det sen .. Så försvinner jag är det för att datan är trasig !

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Sandra

Tack! en tjej som hjälpte mig med det, jag är rätt kass på datakunskap! spännande nu, jag följer dig dagligen så man får se den lilla snart :)

2009-07-21 @ 17:04:49
URL: http://alexxandria.blogg.se/
Postat av: jennie

åå vilken fin header! du är jättefin som gravid! Läste att det snart är dags oxå.. Lycka till!

2009-07-22 @ 08:52:52
URL: http://trollunge.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!!! Har nu suttit och sträckläst din blogg, känner dig inte men ändå är jag såå stolt över dig! Vet att du kommer fixa detta galant. Jag säger som en av de som kommenterat tidigare "du verkar väldigt mogen för din ålder". Blev själv mamma för första gången i mars och det är helt underbart <3!!! Stort stort lycka till på förlossningen (som för mig var positiv och fantastisk). Kommer följa din blogg nu (om du orkar fortsätta skriva) och ser fram mot att se lite bilder på lillprinsen!!! Stor Kram

2009-07-22 @ 16:24:47

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0