Jag är så grymt seg i dag så de är helt sjukt..

Jag gick upp runt halv 10 efter att ha haft en hyfsad natt då jag faktiskt fick sova ett par timmar ..
Jag äter lite frulle , kollar tv och pratar lite med mamma.. Sen somnar jag ?! Vaknar igen runt 12 och umgicks med mamma innan hon skulle sticka till jobbet , följde henne till bussen .. Köpte en glass och en tidning på samma gång =) ..
Sen går jag hem , sätter mig vid datan och pillar på Toms blogg ett tag .. Sen somnar jag igen?! Och nu har jag vaknat och jag känner att skulle jag gå och lägga mig skulle jag somna lika lätt igen . Hallå? är det något fel på mig eller är det normalt att vara såhär trött? Haha helt sjukt iaf :P ..

Ååååå min lärare Lotta hade Bf i dag , och otroligt nog kom hennes lillprins till världen i dag . 14.09 är han född =) ..
Vet inte så mycket mer än så ännu , men jag väntar spänt på mer information . Jag vart så himla glad för deras skull .. ( Och lite avundsjuk) Hehe ..

GRATTIS LOTTA ! =)

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0