Ååå vad irriterande !

Hade massor med värkar igår kväll , trodde faktiskt att det var på g när jag inte kunde somna för jag hade för ont för att kunna koppla av.. Men tillslut somnade jag ifrån värkarna , men vaknade dock utav dem flera gånger under natten men jag lyckades somna om varje gång igen. Vaknade och kände mig lite löjlig och besviken nu i morse , löjlig för att haft hopp om att det skulle hända under natten , och besviken för att det inte hände . Men men , har den molande värken kvar nu när jag vaknat , den är precis som igår , varken starkare eller mildare .. Så nu ska jag precis ringa min bm och prata lite med henne och se , hade tänkt att åka in och kolla lite men nu vet jag inte om jag ska det längre ..VI får se vad de säger. Annars ska jag bara vara hemma , kanske ut på tomten och röra lite på mig så att värkarna kanske sätter igång..
Jag är SÅ less på det här nu , vill bara ha ut min älskling .. Just för att det gör så ont hela tiden och inget mer händer , därför blir man så less ..

Men men , hoppas hoppas älsklingen min kommer nu inom ett par dagar eller så =)

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0