3 dagar kvar <33

Spännande, spännande .. Men jag känner ju inget mer än mina förvärkar på nätterna som självklart är som bortblåsta på morgonen när man vaknar * Suck * .. Jag har ställt in mig på att han kommer ett bra tag senare , bara för att =) Men men nedräkningen är lite spännande att hålla på med så det så ! =) ..
Bloggar mer sen Peter ska ha sin data nu ( min är fortfarande trasig ) .. =(



Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Mindy

Håller mina tummar att du inte behöver gå över tiden.Ha en skön kväll..kram

2009-07-22 @ 18:08:18
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hejsan =) Snart kommer den vara här. Känner på mig att det kommer om ca 5 dagar. Så du bara går över tiden 2 dagar. Man kan alltid hoppas på det (A)



Lycka till (F)

2009-07-22 @ 18:47:41
URL: http://nitonochgravid.blogg.se/
Postat av: 16 år och gravid!

Hejhej! Du är med på min "Ung och gravid" - lista. Jag har gjort om listan nu, du hittar inlägget här: http://elinzollet.blogg.se/2009/july/unga-och-gravida.html



Gå gärna och och kolla så din information stämmer, om inte så säg till! :).

2009-07-22 @ 19:47:37
URL: http://elinzollet.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja, det gör ju det =) Jodå. Det känns bra. Har bara såna förvärkar som gör sååå ont. Sedan går dem över =( FAN OXÅ tänker man varje gång :P



Och hur börjar det kännas för sig då??

2009-07-23 @ 12:28:43
URL: http://nitonochgravid.blogg.se/
Postat av: Hanna Ellen M:s storasyster

Hej tjejen!

Har halkat in här på ett bananskal kan man säga. Min lillasyster Ellen har pratat så mycket om dej och din fina mage så jag var ju bara tvungen att kika, då jag själv blev mamma första gången när jag precis fyllt 19. Tyvärr fanns inte pappan med i bilden av olika anledningar och gör inte det idag heller. Min son är nu 11,5 och har en "plastpappa" som varit med sen han föddes så man kna säga att det löst sig riktigt bra iallafall.

Gravididteten tyckte jag var jobbig eftersom det var mycket tjafs med pappan och familjerätten m m. Men när man väl satt där sen med det lilla knytet så betydde de jobbiga månaderna absolut ingenting.

Vi har gått igenom mycket och har en speciell relation idag, han har en lillebror på 8 som jag älskar lika mycket men där har ju allt varit annorlunda då pappan funnits med hela tiden.

Jag tycker du ska vara stolt över dig själv som ska bli mamma och jag är helt säker på att du kommer fixa det. jag klarade det galant p g a att mina 4 småsyskon stod mig väldigt nära och jag liksom hade övat på dom. ( Ellen kallade mig t o m mamma)

Jag ger dej massvis med kramar och hoppas att allt går bra, kommer fortsätta att titta in här troligtvis varje dag. Min första graviditet gick över 2 dagar så man vet aldrig när den vill komma.

Du får gå en långpromenad med en kompis eller skaka massa mattor. Då kanske det sätter igång.

Kom ihåg mjuka kläder och tofflor till dej själv . Och en liten belöning måste du köpa till dej . Kramis Hanna

2009-07-23 @ 17:28:24
URL: http://lantligtinrett.blogspot.com

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0