10 dagar kvar <3

10 dagar kvar till mitt lilla underverk är beräknad att födas ..  Jag längtar så himla mycket efter min lilla prins <3

Förvärkarna håller i sig och blir lite starkare för var dag som går , Så jag hoppas att det är på g och att min lilla prins har planer på att titta ut snart , hehe . Jag har ju varit duktig och promenerat en halvtimma ungefär nu varje kväll, dels för att det kan fåskynda hela procesen lite och dels för att jag är så rastlös och behöver verkligen komma ut och röra på mig ..
Men nu har jag fått foglossning igen *SUCK*, och denna gång sitter den i blygdbenet så det gör väldigt ont.. Tror lillen trycker på en hel del också och att de bidrar med lite smärta det med.. Och fötterna är öma och gör ont, svullnar upp så fort jag går två meter med skorna på haha .. Men men det hindrar inte "lilla" mig från att ut och gå inte , jag sätter på mig foppatofflorna och sen är det bara ut och knalla =D. Jag får gå sakta och ta Små steg för att minska det onda i blygdbenet , sen får man pausa ibland hehe .. Och sen när man kommer hem tar man en tupplur ...Gud så härligt =) .

Hehe det känns som att det vart ett väldans klagande från mig nu , men bloggen är ju faktiskt till för att skriva av sig =)
Och hur illa det än låter så är de inte SÅ farligt , visst jag har ont och ibland blir man SÅ jävla less på allt ..
Men jag tycker det är helt underbart att vara gravid på samma gång , jag älskar kvällarna då när min lilla prins sätter igång att sparka och man ligger och pratar med honom tills han somnar igen , hehe . Det är helt underbart vilken fin kontakt man kan få med sitt lilla liv där inne .. Vi lyssnar på musik tillsammans , vi dansar till musiken tillsammans .. Vi gör ju faktiskt allt tillsammans =) .. Och helt ärligt , även om jag kommer bli ÖVERLYCKLIG när min prins kommer och magen äntligen försvinner  efter ett tag, så kommer jag sen att sakna magen . Jag kommer sakna allt det mysiga med den , för jag tror de kommer kännas väldigt tomt sen..
Men då har jag ju mitt lilla underverk , min lilla prins hos mig istället ! <3

Puss


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Sabina-17 och mamma

SV; Jaha, okej - gött ;D Men det går alltid bättre än vad man tror det ska göra :) Och särskilt ont kan jag inte påstå att det gör heller, och jag har INTE hög smärttröskel så jag blev som chockad över att jag klarade allt så bra som jag gjorde ;D Skrek inte någonting, sa knappt ett ljud då det var dax att krysta! Var mest bara arg på smärtan och då säger jag oftast ingenting utan pressade bara på ;P haha!



2009-07-15 @ 12:05:22
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina-17 och mamma

SV; Jag menar ju det, inga problem alls - kommer gå hur bra som helst tjejen! :D

2009-07-15 @ 15:54:32
URL: http://saabiina.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0