Ta det lugnt gott folk !

Det kommer förlossningsberättelse så småningom ! Men nu VILL jag inte skriva den !!

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Hanna Ellen M:s storasyster

Halloj! Hur går det? Kan tänka mig att han sover,äter, sover och äter lite till. Hihi

Men hoppas att allt går bra och att du får lite egentid även om det är svårt att slita sig från honom. Jag blev nöjd bara att få en stund för mig själv i duschen, typ 5 minuter för sen längtade jag ihjäl mig. Kram på er, :)

2009-08-14 @ 00:59:29
URL: http://lantligtinrett.blogspot.com
Postat av: Ida

Hej! Hoppas allt är bra! Förstår om du inte har mycke tid att blogga, hade inte ja heller hehe, men hoppas du gör de snart igen!Alltid kul att läsa om andra som fått barn o så.

Kramar

2009-08-15 @ 21:05:16
Postat av: Malin

Hoppas allt går bra med lillen och att ni mår bra!! Tänker på er mycket!! Sköt om dig/er!!! KramKram

2009-08-24 @ 21:15:00
Postat av: GITTAN

KAN DU INTE LÄGGA UT LITE BILDER ,OM DU INTE VILL BLOGGA

2009-08-25 @ 11:07:05
Postat av: Madde

gud vilka fina gravidbilder och vilken fin liten bebis :) hoppas allt är bra med dig!

2009-08-25 @ 12:39:31
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0