Lollolindberg@

Ledssen för min skitkassa uppdatering !
Jag ska verkligen försöka skärpa till mig och börja skriva oftare igen.

Jag har inte varit på humör för att skriva alls faktiskt, har fått foglossning och det gör helvetes ont kan jag lova. Jag har varit hos sjukgymnasten och fått ett bälte, det lindrar litegrann men det gör fortfarande jätteont ! Jaja men jag ska inte klaga för mycket, får ju trots allt en liten prins snart  =)
I tisdags var jag på besök på förlossningen i uppsala för att kolla runt lite och få lite info om hur det kommergå till när man väl kommer in sen. Tycker det var skönt att få se och veta exakt hur allt kommer att gå till.. Kan pga foglossningen inte ta mig iväg till skolan så mycket som jag vill och behöver vilket är jättejobbigt eftersom jag vet hur mycket jag missar. Men jag försöker plugga så mycket det går här hemma. Känner mig jättestressad och blir jätte ledssen när jag tänker på att jag kanske inte klarar att fixa alla de betygen jag behöver. Sen blir man ju extra deppig av att bara gå hemma och inte göra så mycket, så det är väldigt jobbigt. Men jag försöker hålla humöret uppe och imorgon ska jag plugga arslet av mig här hemma så jag blir av med skiten.

Lollo


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0