Lollolindberg@

I dag vaknade jag lite sent , var tvungen att skynda mig iväg till MVC för v 25 kontrollen.
Kom dit en halvtimma tidigare än vad jag skulle för att det var den ända bussen som passade med tiden, men självklart kom jag inte in till barnmorskan på utsatt tid iaf så jag skulle kunnat tagit en senare buss iaf. ´Men men :) ..
Vi pratade lite allmänt om hur jag mådde och så, hon frågade lite frågor om hur det var med mig och Theodors pappa.. Sen lyssnade jag på min underbara Theos lilla hjärta som slog så fort så fort, så skönt att veta att allt lät bra ! Sen mätte hon magen och så fortsatte vi prata om förlossning och lite så. Jag bokade in mig för att besöka förlossningsavdelningen på akademiskasjukhuset i uppsala , så jag kan komma dit och kolla och få lite information! Sen var det dax för blodprover och mäta blodtryck, hade bra blodvärden förutom att järnvärdet hade sjunkit lite så jag fick järntabletter nu .. Jätteskönt att veta att allt är bra med Theodor och att vi mår bra med blodvärdena och så :) Nu blir det inget besök på MVC fören om 3 veckor igen..

Längtar till min lillprins <3

Lollo

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Markku

Tja sötnos!! Hur går graviditeten?? Jag snacka med Micke och han sa att ni har kontakt... hehe. Det va ju ett tag sen vi sågs:) Jag har addat dej på facebook, har precis skaffat den. Så jag har inte hunnit få upp några bilder. Men det kommer innom kort, då får du se hur jag ser ut nu... Jag har blivit lite större;) hehe... Puss puss på dej... // Markku

2009-04-16 @ 12:44:50
Postat av: Anonym

Grattis till graviditeten :)och lycka till med bebisen sen :)

2009-04-17 @ 16:17:51

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0